VOP

  Inspektor   Doba čtení: 14 minut

vop

VOP

Všeobecné obchodní podmínky

BezpečnáNemovitost.cz

I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy, práva a povinnosti mezi poskytovatelem služby (dále jen „Poskytovatel“) a objednatelem služby (dále jen „Objednatel“) při poskytování služeb inspekce nemovitostí.
  2. Poskytovatel: Egon Sedláček, Svojšovická 2839/20, Praha, 14100, IČO: 88059472. Kontaktní e-mail: viz kontakt
  3. Objednatel: Fyzická nebo právnická osoba, která si u Poskytovatele objedná službu inspekce nemovitosti.
  4. Tyto VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy o dílo (dále jen „Smlouva“) uzavřené mezi Poskytovatelem a Objednatelem, pokud se strany písemně nedohodnou jinak.
  5. Objednatel s těmito VOP souhlasí odesláním objednávkového formuláře na webu Poskytovatele nebo jiným potvrzením objednávky.

II. Předmět služby

  1. Předmětem služby je vizuální a technická inspekce nemovitosti (bytu nebo rodinného domu) v dohodnutém rozsahu a s dohodnutým vybavením (včetně termokamery, je-li objednána).
  2. Poskytovatel není certifikovaným znalcem ani autorizovaným inspektorem ve smyslu stavebního zákona, ale nezávislý technický poradce s praxí v oblasti stavebnictví a technických zařízení nemovitostí.
  3. Služba inspekce zahrnuje vizuální kontrolu přístupných částí nemovitosti a funkční kontrolu vybraných technických systémů (elektroinstalace, topení, voda, odpady – dle možnosti a dostupnosti).
  4. Výstupem služby je jednoduchá, srozumitelná a přehledná písemná zpráva s fotodokumentací (dále jen „Zpráva“), která shrnuje zjištěné vady a nedostatky, doporučení pro jejich řešení a orientační posouzení závažnosti.
  5. Zpráva má doporučující a informativní charakter a slouží Objednateli pro jeho rozhodování. Nejedná se o znalecký posudek ani expertní vyjádření s právní závazností.
  6. Poskytovatel nenese odpovědnost za vady, které nebyly při inspekci zjistitelné vizuálně, pomocí běžného technického vybavení nebo jejichž existence byla skryta či úmyslně zamlčena třetí stranou.

III. Objednávka a uzavření Smlouvy

  1. Objednatel může objednat službu prostřednictvím online formuláře na webu Poskytovatele, e-mailem nebo telefonicky.
  2. Objednávka musí obsahovat alespoň typ nemovitosti, její velikost, adresu, požadovaný rozsah služby a kontaktní údaje Objednatele.
  3. Poskytovatel potvrdí přijetí objednávky a zašle Objednateli závaznou cenovou nabídku a návrh termínu inspekce.
  4. Smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy Objednatel potvrdí souhlas s cenovou nabídkou a termínem inspekce.

IV. Cena a platební podmínky

  1. Cena služby je stanovena dle aktuálního ceníku Poskytovatele, který je dostupný na webu BezpečnáNemovitost.cz.
  2. Konečná cena je vždy sjednána a potvrzena před uzavřením Smlouvy.
  3. Cena je splatná v hotovosti ihned po provedení inspekce, nebo převodem na bankovní účet Poskytovatele na základě vystavené faktury. Termín splatnosti faktury je standardně 7 dní, pokud není sjednáno jinak.
  4. V případě, že Objednatel inspekci bez řádného zrušení neumožní nebo ji zruší méně než 24 hodin před dohodnutým termínem, může být Poskytovatelem účtován storno poplatek ve výši 50 % sjednané ceny služby, minimálně však 1 500 Kč, jako náhrada vynaložených nákladů a ušlého zisku.

V. Práva a povinnosti stran

  1. Povinnosti Poskytovatele:
    • Provádět inspekci s odbornou péčí, v dohodnutém rozsahu a s použitím sjednaného vybavení.
    • Vyhotovit a Objednateli předat Zprávu v dohodnutém termínu (obvykle do 3 pracovních dnů od inspekce, pokud není sjednáno jinak).
    • Dodržovat mlčenlivost o veškerých informacích získaných v souvislosti s poskytováním služby.
  2. Povinnosti Objednatele:
    • Poskytnout Poskytovateli veškeré nezbytné informace o nemovitosti, které jsou mu známy.
    • Zajistit Poskytovateli přístup do nemovitosti v dohodnutém termínu a na dohodnutou dobu.
    • Uhradit sjednanou cenu za službu na místě v den prohlídky neprodleně a bez odkladu.
    • Upozornit Poskytovatele na případná omezení přístupu nebo nebezpečné podmínky v nemovitosti.

VI. Odpovědnost za vady a reklamace

  1. Poskytovatel neodpovídá za vady služby spočívající v nedodržení dohodnutého rozsahu služby nebo nedbalosti při jejím provádění.
  2. Případné reklamace musí být Objednatelem uplatněny písemně (e-mailem) bez zbytečného odkladu po zjištění vady, nejpozději však do 7 dnů od obdržení Zprávy.
  3. Poskytovatel je povinen reklamaci prošetřit a v případě oprávněnosti sjednat nápravu (např. doplnění Zprávy, opakovaná kontrola zjištěného nedostatku) nebo poskytnout přiměřenou slevu z ceny.

VII. Ochrana osobních údajů

  1. Zpracování osobních údajů se řídí Zásadami ochrany osobních údajů (GDPR), které jsou dostupné na webu Poskytovatele. Objednatel souhlasí s jejich zpracováním odesláním objednávky.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto VOP a právní vztahy založené na jejich základě se řídí právním řádem České republiky, zejména Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb.
  2. Veškeré spory vyplývající z těchto VOP nebo Smlouvy budou řešeny smírnou cestou. Nedojde-li ke smíru, budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
  3. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP jednostranně měnit. Změny nabývají účinnosti zveřejněním na webu Poskytovatele. Pro již uzavřené Smlouvy platí VOP platné v době jejich uzavření.
  4. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1.5. 2025

Souhlas se zpracováním osobních údajů dle GDPR (pro formulář)

Tento text by měl být přímo u formuláře (kontaktního, objednávkového) s checkboxem, který musí uživatel aktivně zaškrtnout.


Souhlas se zpracováním osobních údajů

Vyplněním a odesláním tohoto formuláře uděluji souhlas se zpracováním svých osobních údajů Poskytovateli služby realitnikontrolor.cz (nebo realitniinspektor.cz):

  • [Vaše jméno/Název společnosti, pokud podnikáte jako OSVČ/S.R.O.], IČO: [Vaše IČO], se sídlem [Vaše adresa sídla] (dále jen „Správce“).

Jaké údaje zpracováváme a proč:

  • Identifikační a kontaktní údaje: Jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailová adresa, (případně adresa nemovitosti, pokud je součástí formuláře pro poptávku).
  • Účel zpracování: Tyto údaje jsou nezbytné pro zpracování vaší poptávky/objednávky služby, komunikaci s vámi ohledně termínu a rozsahu inspekce, vyhotovení cenové nabídky a následné poskytnutí sjednané služby (inspekce nemovitosti a vyhotovení Zprávy). Bez těchto údajů není možné vaši poptávku vyřídit.
  • Právní základ zpracování: Zpracování je nezbytné pro provedení opatření před uzavřením smlouvy na vaši žádost a pro plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou jste (dle čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení GDPR).

Doba zpracování:

  • Vaše osobní údaje budou zpracovávány po dobu nezbytnou k vyřízení vaší poptávky/objednávky a po dobu trvání smluvního vztahu, a dále po dobu, po kterou je Správce povinen údaje uchovávat podle platných právních předpisů (např. zákon o účetnictví, zákon o daních).

Příjemci osobních údajů:

  • Vaše osobní údaje nebudou předávány třetím stranám s výjimkou případů, kdy to vyžaduje zákon (např. orgány státní správy), nebo pokud to bude nezbytné pro splnění smlouvy (např. účetní poradce).

Vaše práva:

    • Máte právo požadovat přístup k vašim osobním údajům.
    • Máte právo na opravu nebo výmaz vašich osobních údajů (v případě, že pominul účel zpracování nebo neexistuje právní základ pro jejich další uchovávání).
    • Máte právo na omezení zpracování.
    • Máte právo vznést námitku proti zpracování.
    • Máte právo na přenositelnost údajů.

  • Máte právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv, a to písemně na e-mailovou adresu [Váš e-mail]. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování založeného na souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
  • Máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz, pokud se domníváte, že zpracováním vašich osobních údajů bylo porušeno GDPR.

Potvrzuji, že jsem si přečetl/a tyto podmínky zpracování osobních údajů a souhlasím s nimi.

[ ] Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů v rozsahu a pro účely uvedené výše.